qué máquina más tonta...verdad?

qué máquina más tonta...verdad?

domingo, 27 de junio de 2010

UN SOMNI MILIONARI


L'altre nit vaig tenir un somni. Reconec que poc femení, però què hi farem, la ment és així, actua lliurement.

El somni, com tots ells, era molt peculiar. Ningú parlava, només es veien imatges, el silenci ho deia tot. Hi havia personatges de tota mena. Gent que no havia vist mai. Era una pel·lícula... tampoc l'havia vist mai.

Però un cop desperta, em vaig adonar de què significava el meu somni. Què significaven els seus colors. Què significaven els personatges. Què significava cada objecte que apareixia en el somni... significaven llibertat i revelió, significaven la nostra societat, els que dominen, els que dormen, els que es revelen i els que sense seny, lluiten pel poder, aquell enemic dels humans.

Així que m'hauré de ficar mans a la feina i començar a escriure-ho tot i fer-me els meus esquemes i dibuixos com deu mana xq sinó... la meua llibreteta rebentarà...Qui sap? potser algun dia aquest somni es milionari!

No hay comentarios:

Publicar un comentario